Avui dijous 11 de juny, la doctora Hilde Van Keer, ha impartit la conferència titulada
Success and failure in collaborative learning implementation. Primary school teachers’ competence and educational practice
en la que ha presentat resultats de recerca basats en tres estudis realitzats sobre: - el coneixement del professorat sobre l'aprenentatge col·laboratiu,
- la seva planificació, i
- el seu desenvolupament efectiu a les aules.
Hilde Van Keer és investigadora del grup Innovative Didactical Strategies i professora de la Universitat de Gent, Bèlgica.
Reconeguda internacionalment pels seus treballs en el camp de l'aprenentatge entre iguals.
Aquesta és la segona vegada que visita la UAB, convidada pel GRAI, Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals amb qui manté una relació de col·laboració.
Actualment forma part de l'equip investigador del projecte ARMIF, coordinat pel GRAI:
Descobrint el rol docent a la societat del coneixement: les actuacions del professorat en les situacions d'aprenentatge entre iguals,
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada