L’acte, presentat per David Duran, es dividirà en dues parts.
En la primera, més extensa, la professora Hilde Van Keer, a partir dels resultats de PIRLS, abordarà les causes i les estratègies educatives que permeten millorar la comprensió lectora.
En la segona part, Marta Flores farà una síntesi de resultats en comprensió lectora del programa de tutoria entre iguals Llegim en parella, en la seva pràctica durant 10 anys en escoles catalanes.
Posteriorment, s’obrirà un torn de preguntes i comentaris.
Dimecres, 13 de setembre a les 16h a la Sala de Juntes (edifici G5) de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB. Bellaterra.
Us hi esperem!
______________________________________________
David Duran (UAB), Professor del Departament de Psicologia de l’Educació i coordinador del GRAI. https://webs.uab.cat/grai/
Hilde Van Keer (Ghent University, Flandes, Bèlgica). Professora Department of Educational Studies i directora del Research Group on Language, Learning and Innovation. https://www.ugent.be/pp/onderwijskunde/tli/en/team/hildevankeer.htm
Marta Flores (UAB). Professora del Departament de Psicologia de l’Educació, membre del GRAI i formadora de Llegim en parella. https://webs.uab.cat/grai/llegim-en-parella-0/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada