L’observació entre docents ha estat assenyalada com un mecanisme poc emprat (com indicava el darrer informe TALIS), però en canvi d’un alt potencial per al desenvolupament professional docent. En aquest acte, l’abordarem des d’una perspectiva general, en la primera part, i una d'aplicada, en el nostre context, en la segona.
L’acte tindrà dues parts:
“Peer Observation for professional learning development”. Conferència de Matt O’Leary, professor d’Educació a la Birmingham City University. Els seus treballs, reconeguts internacionalment, se centren en l’impacte de les polítiques educatives sobre l’ensenyament i aprenentatge, tant en l’aprenentatge professional com en el desenvolupament de les pràctiques pedagògiques. Teniu més informació del professor O’Leary a Matt O’Leary - School of Education and Social Work | Birmingham City University (bcu.ac.uk)
“Primers resultats d’una recerca sobre observació entre iguals a l’educació obligatòria”. David Duran, professor de la Universitat Autònoma de Barcelona i investigador principal de la recerca “Observació entre iguals com a desenvolupament professional docent” presentarà els primers resultats d’aquest Projecte I+D+i del Ministeri de Ciència i Innovació, en la qual han pres part 400 docents de Catalunya i les Illes Balears. Més informació sobre la recerca a I+D+i Observació entre iguals | Aprenentatge entre iguals (uab.cat)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada