El proper dimecres 14h de març, a les 5 de la tarda, a la Sala de Graus (Edifici G-6) de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, la doctora Hilde Van Keer farà la conferència titulada: «Peers for Peers: A compilation of research designs and results on the benefits and challenges of peer learning studies in Flanders»
La conferència presentarà sintèticament els resultats de dos estudis, el primer sobre com la tutoria entre iguals pot estimular la regulació metacognitiva i el segon sobre estratègies d’escriptura en alumnat de primària.
Hilde Van Keer és investigadora del grup Innovative Didactical Strategies i professora del Departament of Educational Studies de la Universitat de Gant, Flandes (Bèlgica). És reconeguda internacionalment pels seus treballs en el camp de l’aprenentatge entre iguals. És la tercera vegada que visita la UAB, convidada pel Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals (GRAI), amb qui manté una estreta relació de col·laboració. Forma part de l’equip investigador de l’ARMIF: “Docència compartida: com a instrument d’atenció a l’alumnat de primària i com a instrument d’aprenentatge entre iguals”, dirigit per David Duran.
En acabar la conferència i el col·loqui, es presentaran breument els primers resultats de la recerca ARMIF sobre la docència compartida, amb el visionat d’un vídeo per a la formació de professorat. Teniu informació a http://grupsderecerca.uab.cat/grai/node/14493
Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals http://grupsderecerca.uab.cat/grai/. Universitat Autònoma de Barcelona.
________________________________________________________________
El próximo miércoles 14 de marzo, a las 17 h, en la Sala de Graus (Edificio G6) de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB, la doctora Hilde Van Keer impartirá la conferencia titulada: «Peers for Peers: A compilation of research designs and results on the benefits and challenges of peer learning studies in Flanders»
La conferencia presentará sintéticamente los resultados de dos estudios, el primero sobre como la tutoría entre iguales puede estimular la regulación metacognitiva y el segundo sobre estrategias de escritura en alumnado de primaria.
Hilde Van Keer es investigadora del grupo Innovative Didactical Strategies y profesora del Departarment of Educational Studies de la Universidad de Gant, Flandes (Bélgica). Es reconocida internacionalmente por sus trabajos en el campo del aprendizaje entre iguales. Es la tercera vez que visita la UAB, invitada por el Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals (GRAI), con quien mantiene una estrecha relación de colaboración. Forma parte del equipo investigador del ARMIF: “Docència compartida: com a instrument d’atenció a l’alumnat de primària i com a instrument d’aprenentatge entre iguals”, dirigido por David Duran.
Al término de la conferencia y el coloquio, se presentarán brevemente los primeros resultados de la investigación ARMIF sobre la docencia compartida, con el visionado de un vídeo para la formación del profesorado. Podéis ampliar la información en http://grupsderecerca.uab.cat/grai/node/14493
Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals http://grupsderecerca.uab.cat/grai/. Universitat Autònoma de Barcelona.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada