![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhBKneNIn9H2xi6WP6DS3zDemO1wP_rSgnLK9bDsBlv70soylI96vrNOIcGGpVcVYZjk7qN5tkuFuAlpbm5uWKxHlW_d1TdxQ8n04G72lYTqP7eDnX7g14FAtyHqM9hiG-FSr56GzD_-U/s200/ce-73-aprensenyar-evidencies-i-implicacions-educatives-d-aprendre-ensenyant.jpg)
El nostre agraïment als assistents a l'acte, especialment al Dr. Claudi Alsina, catedràtic de la Universitat Politècnica de Catalunya i autor del pròleg dels llibres d'(En)Raonem en parella i Razonar en pareja.
Aquest bloc completa amb informacions de format breu, la pàgina web del Grup de Recerca d'Aprenentatge entre Iguals de la UAB. Este blog completa con informaciones breves, la página web del Grupo de Investigación sobre Aprendizaje entre Iguales de la UAB. By way of small entries, this blog aims to provide additional information to the website Research Group about Peer Learning.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada