La setmana de l’1 al 5 de febrer va visitar Barcelona el Dr. Jahnukainen.
Ell és professor i director
del Special Teacher Education del Department of Teacher Education, de la
Universitat de Helsinki, Finlàndia.
És també professor adjunt a la Universitat d’Alberta
(Canadà) i ha col·laborat amb la Universitat de Berlin (Alemanya) en recerca
comparativa en educació inclusiva. Fins el curs passat va ser el president de
la Finnish Educational Research Association.
Durant la seva estada va fer visites a centres on es desenvolupen els
programes Llegim i escrivim en parella i
Reading in pairs promoguts pel GRAI amb el suport del Departament d’Ensenyament així com la realització d'una conferència el dia 4 de febrer a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.
-El dimarts 2 de febrer de 3 a 5 de la tarda va fer la visita a l’escola Cossetània de Vilanova i la Geltrú. En aquesta escola s’estan
desenvolupant els programes Llegim i
escrivim en parella i Reading in pairs i forma part de la xarxa d'escoles de Catalunya d'aquests programes.
-El dimecres 3 de febrer, de
10 a 12 del matí, va fer la visita a l’escola Pere Calders de
Polinyà. Aquesta és una escola reconeguda per les seves aportacions a l’escola
inclusiva i és una de les que pertany a la Xarxa de centres del programa Reading in pairs.
En aquest enllaç podeu veure les fotografies (https://picasaweb.google.com/104480965267668312692/FotosVisita?feat=flashalbum#6247230191864459922)
i la ressenya de la visita al bloc de l'escola: https://perecaldersescola.wordpress.com/
- El dijous, 4 de febrer, a les 12
del migdia, al Seminari del Màster 2 (G5/145) de la Facultat de Ciències de
l’Educació de la UAB, va impartir la conferència Advantages and challenges in
comparative research on inclusive and special education. The case of Finland, per part del Dr. Markku Jahnukainen. La conferència es va realitzar en el marc d’una
visita acadèmica a la Facultat, al Màster d’inclusió i als programes educatius
del GRAI.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada