David Duran i Marta Flores han participat en les IV Jornades Iberoamericanes sobre cultures escrites, celebrades a Madrid durant els dies 12 a 14 de desembre amb la comunicació:
Alumnos que se ofrecen ayuda pedagógica para mejorar la competencia lectora.
La investigació presentada aporta els resultats assolits en la competència lectora (comprensió i autoconcepte lectors) dels alumnes (3632), professors (174) i centres (87) que van participar durant el curs 2012-13, en el programa Llegim en parella, Leemos en pareja, Bikoteka Irakurtzen, basat en la tutoria entre iguals, a les xarxes de Catalunya, Euskadi i Navarra.
La investigació presentada aporta els resultats assolits en la competència lectora (comprensió i autoconcepte lectors) dels alumnes (3632), professors (174) i centres (87) que van participar durant el curs 2012-13, en el programa Llegim en parella, Leemos en pareja, Bikoteka Irakurtzen, basat en la tutoria entre iguals, a les xarxes de Catalunya, Euskadi i Navarra.
___________________________________________________
David Duran y Marta Flores han participado en las IV Jornadas Iberoamericanas sobre culturas escritas, celebradas en Madrid durante los días 12 a 14 de diciembre con la comunicación que lleva por título:
Alumnos que se ofrecen ayuda pedagógica para mejorar la competencia lectora.
La investigación presentada aporta los resultados de competencia lectora (comprensión y autoconcepto lectores) de los alumnos/as (3632), profesorado (174) y centros (87) que participaron durante el curso 2012-13, en el programa Llegim en parella, Leemos en pareja, Bikoteka Irakurtzen, basado en la tutoría entre iguales, en las redes de Catalunya, Euskadi y Navarra.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada