dijous, 15 de març de 2018

Conferència H. Van Keer i resultats de recerca ARMIF sobre Docència Compartida

El dimecres 14 de març, a la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB, la doctora Hilde Van Keer (Ghent University, Flanders, Bèlgica) va impartir la conferència: 
«Peers for Peers: A compilation of research designs and results on the benefits and challenges of peer learning studies in Flanders»
En la conferència va presentar sintèticament els resultats de dos estudis, el primer sobre estratègies d’escriptura en alumnat de primària i el segon sobre com la tutoria entre iguals pot estimular la regulació metacognitiva.

En acabar la conferència i el col·loqui es van presentar, de manera breu, els primers resultats de la recerca del Projecte ARMIF 2016:
Docència compartida: com a instrument d'atenció a l’alumnat de primària i com a instrument d'aprenentatge entre mestres


finalitzant la sessió amb el visionat d’un vídeo sobre Docència Compartida elaborat per a la formació de professorat.

Trobareu informació més detallada a http://grupsderecerca.uab.cat/grai/node/14493
Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals http://grupsderecerca.uab.cat/grai/
Universitat Autònoma de Barcelona.