dimarts, 18 de setembre de 2012

Marta Flores presenta la seva tesi doctoral

Avui 18 de setembre, la investigadora del GRAI, Marta Flores Coll, ha presentat la tesi doctoral  dirigida per David Duran titulada: 

Llegim en parella. Influència de la tutoria entre iguals en la comprensió i l'autoconcepte lector.

El treball recull els efectes de la tutoria entre iguals sobre la comprensió lectora i l'autoconcepte lector a través d'un estudi quantitatiu i una anàlisi de la interacció que es produeix entre els alumnes en les sessions del programa Llegim en parella

Com a conclusió final del treball es constata que el programa Llegim en parella, es mostra potencialment efectiu per a la millora de la comprensió lectora i, en determinades condicions, pot afavorir la construcció de l'autoconcepte lector.

Des d'aquest espai, la pròpia investigadora i el GRAI, volen agrair a tot el professorat, alumnat i famílies que, directa o indirectament, han contribuït a la investigació aportant el seu treball, il·lusió i professionalitat.

Esperem properament poder explicar els resultats i les aportacions que es proposen en aquest treball a les diferents xarxes que enguany desenvoluparan el programa als centres.

Moltes gràcies a tots/es!


_______________________

Hoy 18 de septiembre, la investigadora Marta Flores Coll, ha presentado la tesis doctoral dirigida por David Duran titulada:

Llegim en parella. Influència de la tutoria entre iguals en la comprensió i l'autoconcepte lector.

El trabajo recoge los efectos de la tutoría entre iguales sobre la comprensión y el autoconcepto lector a través de un estudio cuantitativo y un análisis de la interacción que se produce entre los alumnos en las sesiones del programa Leemos en pareja.

Como conclusión final del trabajo se constata que el programa Leemos en pareja, se muestra potencialmente efectivo para la mejora de la comprensión lectora y, en determinadas condiciones, puede favorecer también el autoconcepto lector.

Desde este espacio, la investigadora y el GRAI, quieren mostrar su agradecimiento a todo el profesorado, alumnado y familias que, directa o indirectamente, han contribuido a la investigación aportando su trabajo, ilusión y profesionalidad.

Esperamos poder explicar próximamente los resultados y las aportaciones que se plantean en este trabajo a las diferentes redes de centros que este curso desarrollarán el programa en los respectivos centros.

Muchas gracias a tod@s!